Lid worden

Je bent van harte welkom om een keer langs te komen in de sporthal in Buurse om te kijken of volleyballen bij Buvo iets voor jou is. Ook is er de mogelijkheid om 4 keer vrijblijvend mee te trainen. Hiervoor kun je het aanvraagformulier onder Proeftraining invullen.

Meld je aan!

Ben je enthousiast en wil je graag lid worden van Volleybalvereniging Buvo?

Volg onderstaande stappen:

1. Klik op de knop ‘Download Aanmeldformulier’.

2. Print deze uit en vul het formulier in.

3. Lever het ingevulde formulier in bij de penningmeester (Marinke Scholten) of deponeer het in het Buvo postvak in de Trefkoel (recht tegenover de trap).

4. Nadien krijgt u bericht van een van de bestuursleden, ter bevestiging van uw aanmelding.

Het opzeggen van het lidmaatschap dient ten minste 6 weken voor het einde van de halfjaarlijkse betalingsperiode te geschieden en wel schriftelijk aan het secretariaat. Het is verplicht de contributie tot het einde van de betalingsperiode te betalen.

Download Aanmeldformulier

Aanvraag proeftraining (excl. puppy's)

Proeftraining Puppy training

Zit jouw kind in groep 1 of 2 en lijkt het je leuk om je kind op speelse wijze kennis te laten maken met volleybal? Meld hem/haar dan aan voor de puppy training!

De puppy trainingen worden 1 keer in de maand gegeven op iedere eerste zaterdag van de maand van 9.30 - 10.15 uur.

Stuur een mail naar tc@volleybalverenigingbuvo.nl voor meer info!

Aanmeldformulier puppytraining