Bestuur

Het bestuur van volleybalvereniging BUVO bestaat uit vijf personen. Zij zijn samen verantwoordelijk voor het bestaansrecht van volleybalvereniging BUVO. Eén keer per jaar organiseert het bestuur een Algemene Leden Vergadering (ALV), waarvoor alle leden van BUVO uitgenodigd worden.

Silke Bouwman Secretaris Marinke Scholten Penningmeester Elise Roerink Wedstrijdsecretaris Laura Grobbink Vereniging Scheidsrechter Coördinator (VSC) Beleidsplan 2021-2026

Commissies

De Technische Commissie bepaalt met goedkeuring van het bestuur de samenstelling van de competitieteams van mini's tot en met de senioren. Naast het volleyballen is BUVO ook een gezellige vereniging. Daarvoor zijn er twee activiteitencommissies werkzaam BAC (BUVO Activiteiten Commissie) en BAC-jeugd.  De BAC organiseren de activiteiten voor de senioren. Bijvoorbeeld de wildkar actie, beachvolleybal en de smokkeltocht. De BAC-jeugd organiseren hoofdzakelijk activiteiten voor de jeugd, zoals het kamp, het sinterklaasfeest, beachvolleybal jeugd etc. Natuurlijk zijn er verschillende activiteiten waarbij de twee commissies intensief samenwerken. Waar mogelijk vindt deze samenwerking ook plaats met de andere sportverenigingen die zich in Buurse bevinden.

Technische Commissie

Judith Lubberink

Martine Kamphuis

Danny Rooroh